30 augusti 2010

Förbryllad över "saknad-lapparna" i Stockholm?

Runtom i Stockholm finns nu lappar uppklistrade eller fastnitade på bland annat träd, lappar som förbryllat åtskilliga - även mig.
Hur många lapparna är, det är svårt att säga - men de verkar vara extremt många.
Själv såg jag idag flera på Drottninggatan i centrala Stockholm, och kanske 20 eller fler runt Skanstull och längs Ringvägen på Södermalm. Den klickbara (!) bilden tog jag idag på just Ringvägen. Saknad Deniz-lappen och tv4-reklamen på busskuren ... kontrasternas Stockholm ...
På lappen finns en webb-adress. Jag gick in på den och fick läsa om en pappas kamp för sin son, född i december 2005. Mamman försvann med pojken för fyra år sedan. Läs mer HÄR!
Pappan är värd allt stöd han kan få!

5 kommentarer:

  1. ja det är hemskt att folk bara kan betee sig så. att beröva pappan rätten till sitt barn

    SvaraRadera
  2. Det är ju en pr kampanj för en bok, dom lyckades ju bra det blev ju en stark reaktion!
    Men jag håller med. Ett barn behöver både mamma och pappa lika mycket!

    SvaraRadera
  3. En ny stjärna tänds - ser jag att det står ovanför de leende "Idol-Baggarna".

    Fullt stöd!!!

    SvaraRadera
  4. Då har vi lärt oss något nytt idag, bloggtroll har jag faktiskt aldrig hört talas om tidigare, ja ämnet kan bli jätte stort, kanske ska ägna mer tid åt det!

    SvaraRadera
  5. Fick också inbjudan. Men kände inte så stor lockelse att gå.

    SvaraRadera

>

<$BlogItemCommentCount$> comments